Pyydä tarjous

Pysy uutisaalloilla

Koronaviruksen vaikutukset ja ennakoiminen

27.02.2020

Koronaviruksessa pahinta ovat sen inhimilliset vaikutukset. Niiden lisäksi sillä on ollut jo nyt iso vaikutus kaupankäyntiin ympäri maailmaa. Siinäkin vaiheessa, kun taudin leviäminen saadaan estettyä ja ajan kanssa toivottavasti kokonaan tukahdutettua, saattaa sen vaikutus heijastua vielä pitkälle eteenpäin. Euroopassa myydään paljon mainoslahjoja, joiden valmistus tapahtuu Kauko-Idässä. Toimitusten Eurooppaan ollessa joko pahasti myöhässä tai jääden kokonaan väliin, saattavat suosituimmat tuotteet  loppua kesken parhaan sesongin. Ja vaikka tilattava tuote olisikin valmistettu Euroopassa, keskittyy kauppa saatavilla oleviin tuotteisiin, jolloin näidenkin kohdalla saattaa tulla saatavuusongelmia.

Jos tiedossa on jo kuluvan vuoden mainoskampanjat, joihin tullaan tarvitsemaan give-away tuotteita, kannattaa niiden kartoittaminen aloittaa hyvissä ajoin. Miksei jo vaikka nyt, sillä mitä aikaisemmin ollaan liikenteessä, tarjoaa se normaali olosuhteissakin enemmän vaihtoehtoja ja sitä kautta kenties myös edullisempaa kappalehintaa.

Olkaahan turvassa!

harri@bmore.fi

p. 044-7129436